Ellen Holm

2013

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

om sexton timmar är det dags för mig att vända blad, avsluta detta kapitlet och börja på nästa. när jag tänker tillbaka så har detta året varit så lärorikt. jag har fått mitt hjärta krossat i tusen små bitar, men aldrig någonsin trodde jag att det skulle leda till något bra. jag har blivit så oerhört stark, och idag vet jag att jag klarar allt.

jag är så tacksam för mina vänner som finns där för mig hela tiden. vi skrattar tillsammans, ni torkar mina tårar, ni är med mig dygnet runt när jag inte klarat av att vara ensam, ni får mig att må bra när allt inte riktigt är som det ska, vi har så himla roligt. mina fem tjejer som är min lilla extra-familj, och ni jag lärt känna och kommit närmre de senaste månaderna. jag önskar att alla hade vänner som er. mitt nyårslöfte är att spendera mer tid med er, för det finns inga andra människor i världen som är så bra som er, ni är mina lyckopiller.

2014, jag är helt säker på att detta året kommer bli så händelserikt. resan till prag - ha världens bästa sommar - börja sista året på gymnsiet - fylla 18 - festa - ta körkort - börja räkna ner till studenten. ja, detta året kommer bli så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: