Ellen Holm

LÄNGESEN

Kategori: + ALLT OCH INGENTING


 
har vart borta från detta hela sommaren men känns som en vana att vara här när skolan kommer igång och skriva om vad som händer i mitt liv. började precis andra året på gymnasiet vilket är skönt för mig som saknat rutinerna. imorgon ska jag till mitt nya jobb för första gången och lära mig allt och det längtar jag med till, för det ska bli kul att göra något nytt och tjäna egna pengar.
vad jag annars gör är att hänga med mina vänner & bf, se på 90210 (är så fast) och vänta på att lönen ska komma in på kontot. och saknar linn, det gör jag massor
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    så glad att du börjat uppdatera lite igen så jag får reda på vad som händer i ditt liv, saknar dig så det gör ont

    2013-08-27 | 22:39:09

Kommentera inlägget här: