Ellen Holm

Festligheter

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Okej, skriver la här igen eftersom det är kul när jag har något att berätta. Kvällen och inledningen av natten bjöds på festligeter hos Nicoline och det var najs. Jag fick ont i fötterna för att jag dansade för mycket i ett par allt för höga skor, men blev ju trots allt 14 cm längre och fick snygga ben så det gör inget, och precis så tycker jag att fredagar ska vara. Galna. Dans. Bra musik. Härligt sällskap. Natten inledes med nattbad i poolen, men det hoppade jag eftersom jag redan frös rumpan av mig. MEN NU; ska jag varva ner lite och få bort all överenergi och sova några timmar innan jag ska upp tidigt igen imorgonbitti. Kommer vara segt men ska ju faktist till älskade Götlaborg så det funkar. Pusspusspussar till er, ni är bäst (PS lite kommentarer vore najs)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: