Ellen Holm

Det här ska jag göra

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Okej, så här är det. Har några saker jag ska satsa på nu framöver. Jag ska börja träna igen, för det var alldeles för längesedan och det känns så tråkigt att vara ur form när man en gång vart väldigt vältränad. Jag ska även ta tag i plugget och göra det i tid och ordentligt. Men det sista och det jag saknat mest. Jag ska fotgrafera och skriva, för det är det jag tycker om att göra. Jag ska skriva fina texter, fast de texterna direkt från hjärtat kommer nog få stanna i mitt anteckingsblock. Jag ska fånga vackra ögonblick på bild och lovar er att visa upp dem här. Tillsammas med lite meningar och ord. Det kommer bli superbra.
 
puss.

Kommentarer

  • Linn säger:

    Saknar dig så mycket min fina, vill bara vara hos dig.
    DU ROCKAR <3

    2012-09-03 | 20:09:40

Kommentera inlägget här: