Ellen Holm

back

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Hej babes. Hittat tillbaka hit efter massa velande fram och tillbaka. Jag har vart lite överallt. För det mesta i skolan och i min säng men har även varit på besök i den Brittiska huvudstaden för första gången. Något mer jag hunnit med medan jag haft ett litet uppehåll är att umgås med mina fina vänner och skakat rumpan på lite festligare tillställningar under nattetid. 
 
Annars då? Jo med mig är det väl bra. Vissa dagar är väl bättre än andra, men sånt är ju livet. Vissa dagar är jag så himla lycklig (De dagar jag tillbringar tillsammans med mina tjejer eller andra människor som gör livet lite extra värt att leva) och vissa dagar vill jag stanna i sängen hela dagen (De dagar jag sett en sorglig film, jag saknar Linn, har det svårt med någon jag tycker om eller tänker tillbaka på minnen som gör mig ledsen helt enkelt). Men man kan inte alltid må jättebra och ibland är det okej att känna sig lite nere även om man heter Ellen.
 
Det var la allt för mig. Adjö
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: