Ellen Holm

FEELS LIKE HOME

Kategori: + ALLT OCH INGENTING


Jag lever. Efter två dygn med båda fötterna i Lidköping har jag lyckats hitta tillbaka till bloggen. Förbered er för mycket text för nu kommer en uppdate!

Efter många om och men landade vi på Landvetter onsdag eftermiddag. Vi fick vänta i några timmar i Miami pågrund av strejk i Tyskland, där vi skulle mellanlanda. När vi väl landade i Frankfurt blev det super stressigt med att hinna med nästa plan. Väl framme vid gaten fick vi ta ett beslut, åka hem utan bagage eller vänta yttligare 10 timmar på Frankfurt. Vi valde det första och flög hem till Sverige utan alla våra resväskor. När vi väl var hemma sprang jag över till min saknade Fell för en rejäl uppdatering om de veckorna som gått.

Morgonen efter befann jag mig i skolbänken för två lektioner och sedan en danskurs. Kvällen skulle bjuda på dans. Ville göra mig fin, men kom på att jag inte hade några kläder eller något smink eftersom allt var kvar i Tyskland. Har fått sminka mig hos Fell den senaste dagen och hittade några plagg i garderoben. Vid sju samlades hela stadens nior på Parketten för bugg, foxtrot och vals till live musik. Det var så attans roligt och jag hade en underbar kväll! Våra efterlängtade resväskor, mina älskade kläder, skor, smink, smink och dylikt, var hade kommit med taxi medan jag var borta. Lycka. Jag var ledig idag efter gårdagens dans och vaknade med noll energi och ingen röst. Har varit sängliggandes hela dagen.

Imorgon hade jag tänkt att ta mig i kragen och kanske fota lite shopping från Staterna och lite outfits om jag känner mig piggare. Massa cred till er som orkat läsa allt. PUSS

Kommentarer

  • SOFIA säger:

    - ville mest kika in och tacka så mycket för dina fina ord och önska dig en fin Lördag fylld med glädje och trevligheter! Hoppas du fortsätter kika in bloggen och följa den. KRAM

    2012-03-03 | 09:51:25
    Bloggadress: http://bysofia.se
  • Ida säger:

    Wooow!!! Andra bilden!!! Vilken modell!!! Älskar ditt hår!!!

    Hehe ha en bra lördag! Ville bara säga det:)

    2012-03-03 | 20:58:17
  • Hanna säger:

    Snyggis! ska bli kul att få se vad du köpt

    2012-03-04 | 21:13:19
    Bloggadress: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här: