Ellen Holm

Gracious

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Solen håller på att stiga ner och det är sommar i luften. Jag sitter på altanen och äter kvarg med frukt. Den här spellistan rullar på. Jag döpte den till "Love" för att jag känner en sån kärlek till låtarna som finns med i den lilla listan. Har så fina minnen att koppla dem till. Men vissa dagar har jag bara lust att döpa den till "Depplistan" eller något annat negativt. De dagarna är jag så trött på allt. Då känner jag sånt hat till låtarna som är med i den lilla listan. Då har jag så dåliga minnen att koppla dem till. Men inte idag. Idag tycker jag om livet. De senaste dygnet har jag skrattat som aldrig förr och lärt känna nya människor. Det får mig att må bra. Det får mig att visa tänderna i ett leende som en liten själ sa var vackert. Det fick mig att må ännu bättre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: