Ellen Holm

Kvällsångest

Kategori: + ALLT OCH INGENTING


Sitter och tänker på hur fort tiden går. Kändes som det var igår jag började nian och den här månaden ska jag välja gymnasium. Gymnasium av allt. Lättaste valet jag har gjort i mitt liv, eller inte. Snöade in mig på två olika städer och två olika program, men det har blivit klarare för vad jag ska välja nu. Nationella proven kommer snart. Panik inför dem. Jag har bestämt mig för att plugga mycket inför dem. Har ju trots allt bara en termin kvar av högstadiet, jag och min skoltrötta hjärna. Tror vi fixar det!

Kommentarer

  • Hanna säger:

    Njut av sista tiden på högstadiet- gymnasiet det är då det börjar på allvar..

    2012-01-11 | 16:07:08
    Bloggadress: http://pannishannis.devote.se
  • Hanna säger:

    Sv:

    Det förstår jag.



    Jag läser sam/ekonomi!

    2012-01-11 | 16:51:08
    Bloggadress: http://pannishannis.devote.se
  • linnea :) säger:

    vad ska du välja?

    2012-01-11 | 17:52:29

Kommentera inlägget här: