Ellen Holm

Lite gamla bilder (och några roliga minnen)

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Fördriver tiden med att kolla igenom massa bilder på datorn och skrattar åt mitt förfärliga 13-14 åriga jag. Bjuder på de senaste två åren i bilder.

Jag och min familj tog en trip till Stockholm och Helsingfors förra sommaren. Här satt jag och  läste i solen medan båten åkte in i Stockholms skärgård. Jag önskar att någon hade sagt åt mig att njuta av stunden så länge den varade, för 5-10 minuter efter det här kortet togs så bajsade en fågel på mig (3 gången den sommaren...)

Vi satt på Skansen och lyssnade på Petter. Det var bra

Två år sedan tillbringade vi två veckor av sommaren på en fin ö i Grekland. Här är ett charmigt bevis på att jag badade faktist (I alla fall en gång..)

Sista dagen i åttan ställde jag upp och serverade på niornas bal. Jag spillde ut ett glas cider på en kille när jag skulle duka av, mindre lyckat och inte alls uppskattat av killen.

Skolavslutningstime!! (Poserar med min lillelillelillebror som tyvärr inte är så liten längre)

Spelade både fotboll och handboll och kan nu bocka av båda Gothia Cup och Partille Cup från min lista. Här mötte vi Hawaii och jag kommer ihåg att jag tyckte att det var fett ballt.

För två år sedan (Herregud så jag ser ut..) så bestämde jag och Sara oss för att ta tåget till Göteborg. Tåget var tyvärr fullsatt och vi fick ligga i det här lilla bagageutrymmet hela vägen. Aj

Jag drack mig redlöst full på vin i kyrkan. Nej jag skojar bara, här konfirmerade jag mig.

Jag, Matilda och Sara fick många beundrare under en semester i Turkiet. Vi kan säga såhär, äckliga turkar drog sig till Saras skönhet och villa gifta sig med henne och här på bilden hade vi 3 tyska grabbars uppmärksamhet under en middag. (och resten av veckan)

Hälsade på hästarna och insåg att de var i behov av ett besök hos tandläkaren.

Det här kortet på mig tog en söt liten tjej på ett barnhem i Polen. Fult kort, men minnesvärd resa.

Vi hittade Krakóws roligaste toaletter. På andra plats kom en restaurang där vi fick gå ner i källaren till en strippklubb (lugn mamma, den var stängd).

Hängde också en hel del med min vän Andreas Carlsson....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: