Ellen Holm

For every girl with a broken heart, there's a guy with a glue gun. I've found mine

Kategori: + ALLT OCH INGENTING


Hej hjärtan! Jag är inte bra på att uppdatera, inte alls. Ursäktar mig för det och skyller på att jag har varit busy busy. Igår var jag och såg på Breaking Dawn med min fina vän Sara. Jag dog. SÅ SJUKT HIMLA SUPER DUPER BRA. extremt! Jag har vart i skolan och jag har sjungit mycket. Nu har jag väldigt många sångtexter jag måste få in i huvudet. Just nu håller jag på att packa lite. Åker till Göteborg imorgon efter skolan och kommer spendera min helg där. Det kommer bli så mysigt!

Hur är det annars då? Jo tack, jag är väldigt glad, lycklig och hostig. Det är bra helt enkelt. Hoppas att det är bra med er med. Nu ska jag ta mig en varm dusch och sedan krypa ner i sängen och kolla på Elsas Värld. Skriver mer imorgon när jag kommit fram till Göteborg osv. PUSSAR

Kommentarer


Kommentera inlägget här: