Ellen Holm

Ska jag falla ska det finnas tid att falla fritt

Kategori: + ALLT OCH INGENTING




Uppdateringen har legat på noll det senaste, men jag ska bli bättre. LOVAR. Jag har haft en ganska jobbig vecka i skolan med massa plugg, och mer kommer det bli. Nationella om mindre än två veckor och den här veckan ska jag söka gymnasium. Sitter fortfarande och tänker ut andra och tredjehandsval, vilket är lite svårt. Dock börjar det bli lite klarare i mitt huvud nu.

Idag har jag haft en lång dag i skolan, shoppat med mamma och pluggat rumpan av mig. Resultat efter att ha struntat i läxhögen igår och tagit en tur till gymmet istället. Nu hade jag tänkt att sluta tänka på skolan och allt tråkigt för ikväll och bara ta det lugnt. Huvudet är helt trött och vill inte sammarbeta med kroppen. Skönt med fredag imorgon! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: