Ellen Holm

Årsresumé 2011

Kategori: + ALLT OCH INGENTING






Flög till USA i början av året. Hyrde en bil och åkte San Fransisco - Monterrey - San Simeon - Los Angeles - Las Vegas - San Diego.







Spenderade många dagar i vårsolen med underbara vänner.



Jag konfirmerade mig en vacker dag i maj.

Utökade min kamera utrustning med ett nytt objektiv som jag är väldigt nöjd med.


Spelade väldigt mycket handboll.



Tillbringade första veckan på sommarlovet i Turkiet med min bästa vän.






Var i Stockholm och Helsingfors med familjen.




Spenderade många varma sommarkvällar i stadsträdgården med fint folk och bra musik.








Jag gjorde en känslosam och minnesvärd resa till Polen. Besökte barnhem, var på Auschwitz/Birkenau och gjorde en hel del andra saker. Fick en klump i magen nu när jag tänkte tillbaka på allt jag upplevde.


Hösten kom, skolan började. Hade ganska fullt upp och har på något sätt raderat det mesta utav bilderna. Avslutar min årsresumé här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: