Ellen Holm

De senaste dagarna

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Hej babes! Det har passerat ett par dagar sedan jag knappade på tangenterna och skrev ett inlägg på min bortglömda blogg. Under de dagarna har jag gått i skolan. För det mesta. Pluggat å så. Trivs mycketmycket bra i min skola och min klass är bäst. Skrattar konstant hela tiden tjugofyrasju och det är hilarious. Jag har hunnit med att hänga med mina goooa brudar och haft långa och mysiga telefonsamtal som slutat med att personen i andra änden somnat av mitt tråkiga och ständiga babblande.. Eller det kan vart så att hen vart trött med. Och nu till de två roligaste nyheterna på skolfronten!!!!!! Fick skåp igår. Överskåp. Når knappt upp. Är liiiiite för kort och skrattar åt de långa pojkarna med skåp under mig hihi *evil*. Den andra, och den roligaste, hehe, äääär: *trumvirrvel* IDAG FICK JAG EN DATOR!! En sprillans ny Macbook Pro som jag försökt lära mig hela dagen eftersom den är så attans komplicerad och jag är oteknisk som satan. Menmen, kan ju spara pagesdokument och det är ju det viktigaste eftersom datorn är ju trotts allt till skolarbeten och inte till film/tvserier/spel/bloggis/facebook/twitter/tumblr och allt annat kul *:)))* Annars då? Jo med mig är det awesome och imorgon lär det bli mer awesome eftersom det är fredag, vilket betyder företagsekonomi hihih, och sluta tidigt, och helg. Ha det bra lovers. Hörs när jag har något vettigt att säga igen. Kanske imorgon. Kanske om en vecka.......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: