Ellen Holm

Minusgrader rensar luften

Kategori: + ALLT OCH INGENTING


Jag är tillbaka från min blogg-koma. Det känns bra!
I fredags, klockan tjugo i ett för att vara exakt, tog jag lov. Efter lite misslyckade planer spenderade jag och Amanda fredagskvällen på Harry's med god mat. Nu är det söndag och jag har en oerhört skön känsla i magen av att veta att jag inte behöver gå upp halv sju imorgon. Ska bli så skönt att sova ut i en vecka och ladda upp mina krafter inför de sista jag har kvar i högstadiet. Har även lite glada nyheter att berätta, men jag suger på den karamellen lite.

Kommentarer

  • Emma säger:

    Sv: visst var det? Jag är nästan bombsäker på att jag ska beställa hem både shortsen, toppen och skorna! Och älskar väskan! Haha jag vill ha hela outfiten :') hittade allt på topshop och h&m om du undrar;)

    2012-04-01 | 22:46:19
    Bloggadress: http://emmagester.blogg.se/

Kommentera inlägget här: