Ellen Holm

I'm tired of being tired

Kategori: + ALLT OCH INGENTING

Hej guys. Gick igenom den intressanta gårdagen på De La Gardie med hög feber. Var där och kollade på Samhäll, Ekonomi och Teknik under dagen och på kvällen tog jag med mig mina föräldrar och kollade in Samhäll och Ekonomi lite mer, eftersom det var det som föll mig i smaken. Kollade också in att läsa kinesiska, vilket jag har drömt om länge. Pratade lite med läraren och så. Den första februari ska jag söka, och jag är inte helt säker på vad jag ska välja. Det står mellan Ekonomi och IB (ett program som bara är på engelska) just nu, men vem vet. Jag kanske ändrar mig.

Imorses vaknade jag med ännu högre feber och har spenderat dagen sovandes i min säng och i soffan. Jag har vart yr och jag gick faktist in i ett fönster på förmiddagen. Det gjorde ont i huvudet. Jag är även super sur över att jag missade Breaking Dawn ikväll, fan.

Nu har jag lyckats bli feberfri för tillfället och ska lägga mig i sängen och titta på ett avsnitt av Elsas Värld och sedan sova. Jag har en novelltävling imorgon som jag hoppas vara frisk nog att deltaga i. Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör idag. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: